loader image

STIM DIMA! proiect tip ROSE 348/SGU/SS/III

STIM @DIMA – Pliant de prezentare

Workshopuri de prezentare

Te-am convins? Te așteptăm la workshopurile de prezentare ale proiectului în care vom povesti despre activitățile pe care le vom organiza și despre modul în care poți să te înscrii în cadrul proiectului care vor avea loc

  • luni 05 octombrie 2020, ora 12.00 în Amf. I.C. Ștefănescu
  • miercuri 07 octombrie 2020, ora 14.00 în Amf. I.C. Ștefănescu
  • joi 08 octombrie 2020, ora 14.00 în sala E3 – Corp TEX2
  • marți 13 octombrie 2020, ora 18.00 în sala de lectură – parter Cămin T3-T4.

Dacă nu poți participa nu ezita să contactezi pentru mai multe informații cadrele didactice tutore cu care te întălnești la orele din programa didactică respectiv

  • șef lucrări dr. ing. Mariana Ichim, pentru domeniul Inginerie Industrială
  • șef lucrări dr. ing. Elena Codău, pentru domeniul Inginerie Industrială
  • șef lucrări dr. ing. Daniela Negru, pentru domeniul Inginerie Chimică și Inginerie Industrială
  • șef lucrări dr. ing. Brîndușa Tudose, pentru domeniul Inginerie și Management
  • șef lucrări dr. ing. Adriana Bujor, pentru domeniul Inginerie și Management

Procedură de selecție a studenților tutori

Am lansat procedura de selecție a studenților tutori pentru consilierea studenților anului I în cadrul proiectului ROSE 348/SGU/SS/III, an universitar 2023-2024. Toate informațiile necesare le găsiți accesând invitația de participare.


Am lansat procedura de selecție a studenților tutori pentru consilierea studenților anului I în cadrul proiectului ROSE 348/SGU/SS/III, an universitar 2022-2023. Toate informațiile necesare le găsiți accesând invitația de participare.


Am lansat procedura de selecție a studenților tutori pentru consilierea studenților anului I în cadrul proiectului ROSE 348/SGU/SS/III, an universitar 2021-2022. Toate informațiile necesare le găsiți accesând invitația de participare.

Am lansat procedura de selecție a studenților tutore pentru consilierea studenților anului I în cadrul proiectului ROSE 348/SGU/SS/III. Toate informațiile necesare le gășiți accesând invitația de participare.


Achiziții

Achizitia de „KIT STUDENT INSTRUIRE 2023-2024 – LAPTOP (pozitia 20 din planul de achizitii nr. 39800/27.10.2023)”


Achiziția de SERVICII CAZARE / MASĂ / TRANSPORT VIZITE DE STUDIU 2023-2024 (poziția 19 din planul de achiziții nr. 39800/ 27.10.2023)


Achizitie ECHIPAMENTE SI DOTĂRI LABORATOR DE PROTOTIPARE (2) (poziția 18 din planul de achiziții nr. 39800/27.10.2023

Contract nr. 1507/17.01.2024 atribuit operatorului economic S.C. ALL STITCH AUTOMATIZĂRI S.R.L. București, în valoare de 42.200,00 lei fără TVA și durata 15.04.2024.


Achizitie publica „KIT STUDENT INSTRUIRE 2022-2023 – Laptop (pozitia 15 din planul de achizitii nr. 3795/06.02.2023)”

Contract nr. 22143/20.06.2023 atribuit operatorului economic S.C. SMART CHOICE S.R.L. Iași, în valoare de 63.000,00 lei fără TVA și durata 18.08.2023.


Achizitie publica nr. 2 de „ECHIPAMENTE SI DOTĂRI LABORATOR DE PROTOTIPARE (pozitia 14 din planul de achizitii nr. 3795/06.02.2023)

Anulată din cauza neîndeplinirii condițiilor de atribuire.


Achizitie publica nr. 2 „SERVICII CAZARE / MASĂ / TRANSPORT VIZITE DE STUDIU 2022-2023 (2) (pozitia 16 din planul de achizitii nr. 3795/06.02.2023)”

Contract nr. 14714/03.05.2023 atribuit operatorului economic S.C. VIXI JOURNEY S.R.L. Iași, în valoare de 80.280,00 lei fără TVA și durata 14.07.2023.


Achizitie „ECHIPAMENTE SI DOTĂRI LABORATOR DE PROTOTIPARE (pozitia 14 din planul de achizitii nr. 3795/06.02.2023)

Anulată din cauza neîndeplinirii condițiilor de atribuire.

Achizitie „SERVICII CAZARE / MASĂ / TRANSPORT VIZITE DE STUDIU 2022-2023 (pozitia 16 din planul de achizitii nr. 3795/06.02.2023)”

Anulată din cauza neîndeplinirii condițiilor de atribuire.

Achizitie „SERVICII CAZARE / MASĂ / TRANSPORT VIZITE DE STUDIU 2022-2023 (pozitia 12 din planul de achizitii nr. 20149/14.06.2022)”

Contract nr. 33893/21.09.2022 atribuit operatorului economic S.C. ROLANDIA TRAVEL S.R.L. Iași, în valoare de 57.600,00 lei fără TVA și durata 31.12.2022.

Achizitie „SERVICII CAZARE / MASĂ / TRANSPORT VIZITE DE STUDIU 2021-2022 (pozitia 11 din planul de achizitii)”

Contract nr. 8267/15.03.2022 atribuit operatorului economic S.C. ROLANDIA TRAVEL S.R.L. Iași, în valoare de 59.229,90 lei fără TVA și durata 30.07.2022

Achizitie „KIT STUDENT INSTRUIRE (pozitia 9 din planul de achizitii)”

Contract nr. 8922/21.03.2022 atribuit operatorului economic S.C. SHATTER S.R.L. Iași, în valoare de 16.632,00 lei fără TVA și durata 31.05.2022.

Achizitie „SERVICII CATERING pentru activități de instruire 2021 – 2022 (poziția 10 din planul de achiziții)”

Anulat – necontractat

Achizitie „SERVICII CAZARE / MASĂ / TRANSPORT VIZITE DE STUDIU 2020-2021 (pozitia 7 din planul de achizitii)

Contract nr. 11796/17.05.2021 atribuit operatorului economic S.C. Rolandia Travel S.R.L. Iași, în valoare de 58.600,00 lei fără TVA și durata 30.07.2021.

Achizitie „ECHIPAMENTE DIDACTICE 3 (pozitia 4 din planul de achizitii)

Lot 1- Anulat din cauza neîndeplinirii condițiilor de atribuire.
Lot 2 – Contract nr. 10885/10.05.2021 atribuit operatorului economic S.C.Vertizontal S.R.L. București, în valoare de 36.745,00 lei fără TVA și durata 06.05.2021.

Achizitie ECHIPAMENTE DIDACTICE 2 (pozitia 4 din planul de achizitii)

Anulată din cauza neîndeplinirii condițiilor de atribuire.

Achizitie MOBILIER (pozitia 2 din planul de achizitii)

Contract nr. 1278/20.01.2021 atribuit operatorului economic S.C. MCM DESIGN S.R.L. Iași, în valoare de 38.146,00 lei fără TVA și durata 22.03.2021.

Achizitie ECHIPAMENTE IT SI DOTARI (pozitia 3 din planul de achizitii)

Lot 1 – Contract nr. 1283/20.01.2021 atribuit operatorului economic S.C. BlueNote Communications S.R.L. Iași, în valoare de 38.270,00 lei fără TVA și durata 21.04.2021.
Lot 2 – Contract nr. 1285/20.01.2021 atribuit operatorului economic S.C. Climatherm Center S.R.L. Iași, în valoare de 3.579,83 lei fără TVA și durata 21.04.2021.

ECHIPAMENTE DIDACTICE (pozitia 4 din planul de achizitii)

Anulată din cauza neîndeplinirii condițiilor de atribuire.

KIT STUDENT INSTRUIRE (pozitia 5 din planul de achizitii)

Contract nr. 1280/20.01.2021 atribuit operatorului economic S.C. SHATTER S.R.L. Iași, în valoare de 16.048,00 lei fără TVA și durata 22.03.2021.


Contact

Suntem oricând la un mesaj distanță pentru orice informație/ nelămurire/ părere/ idee despre proiectul nostru.

Conf. univ. dr. ing. Ionuț Dulgheriu – Director de grant
Adresă: bldv. Dimitrie Mangeron, nr. 29, corp Tex 1
Tel/Fax: 0722226321
E-mail: idulgheriu@tuiasi.ro

Șef lucrări dr. ing. Daniela Negru – Asistent manager
Adresă: bldv. Dimitrie Mangeron, nr. 29, corp Tex 1
Tel/Fax: 0743228432
E-mail: dnegru@tuiasi.ro