STIM @DIMA – Pliant de prezentare
Workshopuri de prezentare
Te-am convins? Te așteptăm la workshopurile de prezentare ale proiectului în care vom povesti despre activitățile pe care le vom organiza și despre modul în care poți să te înscrii în cadrul proiectului care vor avea loc
- luni 05 octombrie 2020, ora 12.00 în Amf. I.C. Ștefănescu
- miercuri 07 octombrie 2020, ora 14.00 în Amf. I.C. Ștefănescu
- joi 08 octombrie 2020, ora 14.00 în sala E3 – Corp TEX2
- marți 13 octombrie 2020, ora 18.00 în sala de lectură – parter Cămin T3-T4.
Dacă nu poți participa nu ezita să contactezi pentru mai multe informații cadrele didactice tutore cu care te întălnești la orele din programa didactică respectiv
- șef lucrări dr. ing. Mariana Ichim, pentru domeniul Inginerie Industrială
- șef lucrări dr. ing. Elena Codău, pentru domeniul Inginerie Industrială
- șef lucrări dr. ing. Daniela Negru, pentru domeniul Inginerie Chimică și Inginerie Industrială
- șef lucrări dr. ing. Brîndușa Tudose, pentru domeniul Inginerie și Management
- șef lucrări dr. ing. Adriana Bujor, pentru domeniul Inginerie și Management
Procedură de selecție a studenților tutori
Am lansat procedura de selecție a studenților tutori pentru consilierea studenților anului I în cadrul proiectului ROSE 348/SGU/SS/III, an universitar 2023-2024. Toate informațiile necesare le găsiți accesând invitația de participare.
Am lansat procedura de selecție a studenților tutori pentru consilierea studenților anului I în cadrul proiectului ROSE 348/SGU/SS/III, an universitar 2022-2023. Toate informațiile necesare le găsiți accesând invitația de participare.
- Invitație de participare
- Termeni de referință
- Cerere de înscriere
- Atribuire consultanți indiviuali pentru activități de tutorat în cadrul proiectului ROSE 348 – an de implementare 2023
Am lansat procedura de selecție a studenților tutori pentru consilierea studenților anului I în cadrul proiectului ROSE 348/SGU/SS/III, an universitar 2021-2022. Toate informațiile necesare le găsiți accesând invitația de participare.
- Invitatie de participare – Anul II de implementare
- Termeni de referinta pentru servicii de consultanta – studenti tutori #8 PA
Am lansat procedura de selecție a studenților tutore pentru consilierea studenților anului I în cadrul proiectului ROSE 348/SGU/SS/III. Toate informațiile necesare le gășiți accesând invitația de participare.
Achiziții
Achizitia de „KIT STUDENT INSTRUIRE 2023-2024 – LAPTOP (pozitia 20 din planul de achizitii nr. 39800/27.10.2023)”
- 06 2024 ROSE348 PA20_invitatie si TCL_Kit Student Ins LAPTOP
- 07 2024 ROSE348 PA20_EDITABIL_TCL_Kit Student Ins LAPTOP
Achiziția de SERVICII CAZARE / MASĂ / TRANSPORT VIZITE DE STUDIU 2023-2024 (poziția 19 din planul de achiziții nr. 39800/ 27.10.2023)
- 06 2024 ROSE348 PA19_invitatie_TCP_serv CMT_4 vizita studiu
- 07 2024 ROSE348 PA19_Editabil_TCP_serv CMT_4 vizita studiu
Achizitie ECHIPAMENTE SI DOTĂRI LABORATOR DE PROTOTIPARE (2) (poziția 18 din planul de achiziții nr. 39800/27.10.2023
Contract nr. 1507/17.01.2024 atribuit operatorului economic S.C. ALL STITCH AUTOMATIZĂRI S.R.L. București, în valoare de 42.200,00 lei fără TVA și durata 15.04.2024.
- 06 2023 ROSE348 PA18_Invitatie_Echipamente Dotari Laborator Prototipare 2
- 07 2023 ROSE348 PA18_Editabil TCL_Echipamente Dotari Laborator Prototipare 2
Achizitie publica „KIT STUDENT INSTRUIRE 2022-2023 – Laptop (pozitia 15 din planul de achizitii nr. 3795/06.02.2023)”
Contract nr. 22143/20.06.2023 atribuit operatorului economic S.C. SMART CHOICE S.R.L. Iași, în valoare de 63.000,00 lei fără TVA și durata 18.08.2023.
- 2023 ROSE348 PA15_Invitatie si anexa_Kit Student InsL
- 2023 ROSE348 PA15_editabil anexa TCL_Kit Student InsL
Achizitie publica nr. 2 de „ECHIPAMENTE SI DOTĂRI LABORATOR DE PROTOTIPARE (pozitia 14 din planul de achizitii nr. 3795/06.02.2023)
Anulată din cauza neîndeplinirii condițiilor de atribuire.
- 2023 ROSE348 PA14_Invitatie 2_Echipamente Dotari Laborator Prototipare
- 2023 ROSE348 PA14_editabil 2 TCL_Echipamente Dotari Laborator Prototipare
Achizitie publica nr. 2 „SERVICII CAZARE / MASĂ / TRANSPORT VIZITE DE STUDIU 2022-2023 (2) (pozitia 16 din planul de achizitii nr. 3795/06.02.2023)”
Contract nr. 14714/03.05.2023 atribuit operatorului economic S.C. VIXI JOURNEY S.R.L. Iași, în valoare de 80.280,00 lei fără TVA și durata 14.07.2023.
- 2023 ROSE348 PA16_Invitatie 2 si anexa_Servicii Cazare Masa Transport vizita studii3
- 2023 ROSE348 PA16_Anexa 2 editabil_TCP_Servicii Cazare Masa Transport vizita studii3
Achizitie „ECHIPAMENTE SI DOTĂRI LABORATOR DE PROTOTIPARE (pozitia 14 din planul de achizitii nr. 3795/06.02.2023)
Anulată din cauza neîndeplinirii condițiilor de atribuire.
- 2023 ROSE348 PA14_Invitatie_Echipamente Dotari Laborator Prototipare
- 2023 ROSE348 PA14_editabil TCL_Echipamente Dotari Laborator Prototipare
Achizitie „SERVICII CAZARE / MASĂ / TRANSPORT VIZITE DE STUDIU 2022-2023 (pozitia 16 din planul de achizitii nr. 3795/06.02.2023)”
Anulată din cauza neîndeplinirii condițiilor de atribuire.
- 2023 ROSE348 PA16_Invitatie si anexa_Servicii CazareMasaTransport vizita studii
- 2023 ROSE348 PA16_Anexa editabil_TCP_Servicii Cazare Masa Transport vizita studii
Achizitie „SERVICII CAZARE / MASĂ / TRANSPORT VIZITE DE STUDIU 2022-2023 (pozitia 12 din planul de achizitii nr. 20149/14.06.2022)”
Contract nr. 33893/21.09.2022 atribuit operatorului economic S.C. ROLANDIA TRAVEL S.R.L. Iași, în valoare de 57.600,00 lei fără TVA și durata 31.12.2022.
- 2022 ROSE348 PA12_Invitatie si anexa_Servicii Cazare Masa Transport vizita studii 2
- 2022 ROSE348 PA12_Anexa editabil_TCP_Servicii Cazare Masa Transport vizita studii 2
Achizitie „SERVICII CAZARE / MASĂ / TRANSPORT VIZITE DE STUDIU 2021-2022 (pozitia 11 din planul de achizitii)”
Contract nr. 8267/15.03.2022 atribuit operatorului economic S.C. ROLANDIA TRAVEL S.R.L. Iași, în valoare de 59.229,90 lei fără TVA și durata 30.07.2022
- 2022 ROSE348 PA11_Invitatie si anexa_Servicii Cazare Masa Transport vizita studii
- 2022 ROSE348 PA11_Anexa editabil_TCP_Servicii Cazare Masa Transport vizita studii
Achizitie „KIT STUDENT INSTRUIRE (pozitia 9 din planul de achizitii)”
Contract nr. 8922/21.03.2022 atribuit operatorului economic S.C. SHATTER S.R.L. Iași, în valoare de 16.632,00 lei fără TVA și durata 31.05.2022.
- 2022 ROSE348 PA09_Invitatie si anexa_Kit Student Instruire
- 2022 ROSE348 PA09_Anexa editabil_TCL_Kit Student Instruire
Achizitie „SERVICII CATERING pentru activități de instruire 2021 – 2022 (poziția 10 din planul de achiziții)”
Anulat – necontractat
Achizitie „SERVICII CAZARE / MASĂ / TRANSPORT VIZITE DE STUDIU 2020-2021 (pozitia 7 din planul de achizitii)
Contract nr. 11796/17.05.2021 atribuit operatorului economic S.C. Rolandia Travel S.R.L. Iași, în valoare de 58.600,00 lei fără TVA și durata 30.07.2021.
Achizitie „ECHIPAMENTE DIDACTICE 3 (pozitia 4 din planul de achizitii)
Lot 1- Anulat din cauza neîndeplinirii condițiilor de atribuire.
Lot 2 – Contract nr. 10885/10.05.2021 atribuit operatorului economic S.C.Vertizontal S.R.L. București, în valoare de 36.745,00 lei fără TVA și durata 06.05.2021.
Achizitie ECHIPAMENTE DIDACTICE 2 (pozitia 4 din planul de achizitii)
Anulată din cauza neîndeplinirii condițiilor de atribuire.
Achizitie MOBILIER (pozitia 2 din planul de achizitii)
Contract nr. 1278/20.01.2021 atribuit operatorului economic S.C. MCM DESIGN S.R.L. Iași, în valoare de 38.146,00 lei fără TVA și durata 22.03.2021.
Achizitie ECHIPAMENTE IT SI DOTARI (pozitia 3 din planul de achizitii)
Lot 1 – Contract nr. 1283/20.01.2021 atribuit operatorului economic S.C. BlueNote Communications S.R.L. Iași, în valoare de 38.270,00 lei fără TVA și durata 21.04.2021.
Lot 2 – Contract nr. 1285/20.01.2021 atribuit operatorului economic S.C. Climatherm Center S.R.L. Iași, în valoare de 3.579,83 lei fără TVA și durata 21.04.2021.
ECHIPAMENTE DIDACTICE (pozitia 4 din planul de achizitii)
Anulată din cauza neîndeplinirii condițiilor de atribuire.
KIT STUDENT INSTRUIRE (pozitia 5 din planul de achizitii)
Contract nr. 1280/20.01.2021 atribuit operatorului economic S.C. SHATTER S.R.L. Iași, în valoare de 16.048,00 lei fără TVA și durata 22.03.2021.
Contact
Suntem oricând la un mesaj distanță pentru orice informație/ nelămurire/ părere/ idee despre proiectul nostru.
Conf. univ. dr. ing. Ionuț Dulgheriu – Director de grant
Adresă: bldv. Dimitrie Mangeron, nr. 29, corp Tex 1
Tel/Fax: 0722226321
E-mail: idulgheriu@tuiasi.ro
Șef lucrări dr. ing. Daniela Negru – Asistent manager
Adresă: bldv. Dimitrie Mangeron, nr. 29, corp Tex 1
Tel/Fax: 0743228432
E-mail: dnegru@tuiasi.ro