loader image

Boosting Online crOss-border sales of Shoes Throught e-Commerce coaching sor SMEs from the shoe industry

Facultatea de Textile-Pielărie şi Management Industrial – Partener al proiectului internaţional ‘Boosting Online crOss-border sales of Shoes Throught e-Commerce coaching sor SMEs from the shoe industry’

Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” prin Facultatea de Textile-Pielărie şi Management Industrial din Iaşi este partener al proiectului intitulat ‘Boosting Online crOss-border sales of Shoes Throught e-Commerce coaching sor SMEs from the shoe industry’ cu acronimul BOOST4Shoes, finanţat de Comisia Europeană în perioada 2017 – 2019 prin programul Erasmus Plus – Acțiunea KA202- Parteneriate Strategice pentru Învățământul Vocațional (KA202 – Strategic Partnerships for vocational education and training)

Consorțiul proiectului este coordonat de către compania CIVIC cu sediul în Edinburgh, Scotland, și este format din următorii parteneri: TUIASI – România, COIN – Cipru, CRETHIDEV – Grecia,  CTCP – Portugalia, Danmar Computers – Polonia și ISC – Germania.

Industria încălțămintei contribuie semnificativ la economia UE, existând un număr foarte mare de companii, care oferă posibilități variate de angajare, dar care au ca exportă doar o mică parte a producției în afara UE.  Cu toate acestea, utilizând noile instrumente oferite de Internet, vânzările pot crește semnificativ, atât în interiorul cât și în exteriorul UE.

Proiectul BOOST4Shoes va furniza un program complet de instruire axat pe creșterea vânzărilor în mediul online. Proiectul se adresează, în primul rând, specialiștilor din cadrul firmelor producătoare de încălțăminte, responsabili cu managementul și vânzările, cât și următoarelor grupuri țintă: învățământul vocațional, camerele de comerț, reprezentanți ai autorităților din industrie, companiile de IT și formatorilor din domeniile de marketing și comerț electronic. De asemenea, proiectul se adresează și tinerilor care doresc să dobândească noi aptitudini, pentru a avea un avantaj suplimentar pe piața muncii.

Obiectivele proiectului sunt:

• Creșterea gradului de conștientizare cu privire la tehnologiile din domeniul comerțului electronic;

• Încurajarea IMM-urilor din domeniul încălțămintei să adopte strategiile de comerț electronic;

• Formarea unei rețele care să unească toți beneficiarii din domeniu.

Pentru a fi la curent cu rezultatele și acțiunile proiectului, vă invităm să consultați periodic următoarea adresă: boost4shoes.eu