loader image

Informații cazare – an universitar 2024-2025


Anunț privind cazarea studenților FDIMA în anul universitar 2024-2025

Studenții FDIMA care au solicitat cazare în Campusul universitar „Tudor Vladimirescu” pentru anul universitar 2024-2025 prin completarea formularului electronic TUIASI în perioada 01.09-06.09 2024 sunt rugați să urmeze următorii pași în vederea obținerii locului de cazare:

1. În perioada 20.09-22.09 vor fi transmise pe adresa de email utilizată de studenți în momentul completării formularului electronic repartiția de cazare care va conține informații privind căminul/camera dar și data respectiv intervalul orar în care sunt așteptați la administrația căminului în care au primit repartiția de cazare;

2. Studenții care beneficiază de gratuitate la cazare pentru anul universitar 2024-2025 sunt rugați ca până cel târziu la data de 19.09.2023, ora 23:59 să transmită pe email la adresa andrei.gazea@academic.tuiasi.ro documentele justificative (scanate) privind gratuitatea la cazare, după caz:

  • copiii personalului aflat în activitate în sistemul de învățământ: adeverință de salariat al părintelui din care să reiasă că este în activitate pentru anul 2024-2025 + certificate de naștere solicitant;
  • copiii personalului pensionat din sistemul de învățământ: decizie de pensionare părinte + certificate de naștere solicitant;
  • copiii cu unul sau ambii părinți decedați/copiii din familii monoparentale: certificate de deces + certificate de naștere solicitant;
  • studenții din grupurile defavorizate conf Legii asistenței sociale 292/2011: adeverință eliberată de instituția respectivă;
  • studenții cu dizabilități: certificat medical;
  • studenții străini bursieri ai statului roman: nu este cazul să transmită documente justificative

3. Prezentarea la administrația căminului repartizat, în ziua și intervalul orar precizate, în vederea derulării procedurii de cazare, cu documentele necesare cazării, enumerate la finalul anunțului.

            Mențiuni importante:

* În cazul în care până la data de 24.09.2024, ora 23:59 nu ați primit prin email repartiția de cazare, vă rugăm să ne comunicați acest lucru la adresa de email andrei.gazea@academic.tuiasi.ro;

** În cazul în care nu vă puteți prezenta în vederea derulării procedurii de cazare în data stabilită, vă rugăm să vă prezentați în data de 25.09.2024 în intervalul orar 12:00-15:00;

Pentru a evita supraaglomerarea și a fi eficienți, programul orientativ de cazare va fi următorul:

  • 23.09.2024: anul I Licență ;
  • 24.09.2024: anul I licență, anul I Master, anul II Master;
  • 25.09.2024: anul II Licență, anul III Licență, anul IV Licență

Documente necesare la cazare la administrația căminului unde vor fi repartizați studenții:

  • cartea de identitate (original și copie);
  • 2 fotografii tip „carte de identitate”;
  • extras de cont bancar al studentului (sau o captură de ecran din aplicația de mobile banking) de unde să reiasă contul IBAN și că studentul este titularul contului  bancar (se depune la dministrația căminului cel târziu pănă la data de 15.10.2024
  • documentele doveditoare pentru gratuitate prezentate mai sus, după caz (original)*;
  • pentru studenții căsătoriți, documente în original și copie: certificate de căsătorie, adeverință de student pentru soțul/soția de la altă universitate (dacă este cazul), certificate naștere copil (dacă este cazul)*

Pentru o mai buna înțelegere a condițiilor pentru a beneficia de cazarea gratuită precum și pentru a vă pregăti dosarul cu documentele in original și copie, vă invităm să consultați tabelul de mai jos:Tabel

Nr. crt. Categorie Limită de vârstă Documente doveditoare Bază legală
1. Copiii personalului aflat în activitate în sistemul de învățământ •26 de ani împliniți la data înregistrării cererii de cazare pentru studenții din ciclurile de studii de licență și master.  
• 30 de ani împliniți la data înregistrării cererii de cazare pentru studenții din ciclul de studii de doctorat.
•Adeverinţă de salariat a părintelui vizată de inspectoratul şcolar din teritoriu din care să reiasă că în anul şcolar în curs este în activitate
•Copie după certificatul de naștere al studentului
•Art. 128, alin. 21, din Legea Învățământului Superior nr. 199/04.07.2023  
2. Copiii personalului pensionat din sistemul de învățământ •26 de ani împliniți la data înregistrării cererii de cazare pentru studenții din ciclurile de studii de licență și master. 
•30 de ani împliniți la data înregistrării cererii de cazare pentru studenții din ciclul de studii de doctorat.
•Copie după decizia de pensionare
•Copie după certificatul de naștere al studentului
•Art. 128, alin. 22, din Legea Învățământului Superior nr. 199/04.07.2023  
3. Copiii cu unul sau ambii părinți decedați, precum și copiii din familii monoparentale •26 de ani împliniți la data înregistrării cererii de cazare pentru studenții din ciclurile de studii de licență și master.  
•30 de ani împliniți la data înregistrării cererii de cazare pentru studenții din ciclul de studii de doctorat.
•Copie după certificatul de deces
•Copie după certificatul de naștere al studentului   Studenții ce provin din familii monoparentale trebuie să prezinte, după caz, documentele stipulate in urmatorul link
•Art. 128, alin. 23, din Legea Învățământului Superior nr. 199/04.07.2023
•Art. 2-4 din Legea nr. 277 din 24 decembrie 2010 pentru studenții ce provin din familii monoparentale
4. Studenții din grupurile defavorizate definite conform Legii asistenței sociale nr. 292/2011 Nu este cazul •Adeverinţă eliberată de instituţia respectivă •Art. 128, alin. 24, din Legea Învățământului Superior nr. 199/04.07.2023
5. Studenții străini fără plata taxelor de școlarizare, bursieri ai statului român, sau fără bursă Nu este cazul •Nu este cazul – sunt deja înregistrați în baza de date a universității •art. 2 alin. (1) şi (2) din Hotărârea Guvernului nr. 844/2008; •Ordinul Ministrului Educației Naționale nr. 3130/05.02.2019;
6. Studenții cu dizabilități și însoțitorii acestora (dacă este cazul) Nu este cazul •Certificat medical •Ordinul Ministrului Educației Naționale nr. 3130/05.02.2019;